הרב אליהו זיני בריאיון: "המדינה היהודית והמדינה הפלסטינית שלנו"

    אסתי פלד No Comments on הרב אליהו זיני בריאיון: "המדינה היהודית והמדינה הפלסטינית שלנו"

    הרב אליהו זיני בריאיון מיוחד למהדורה המרכזית סיפר על הפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמרתו לו סיפר הרב, "סבא רבא שלו הגאון מוילנא אמר כי הדור שלנו צריך לתקן את חטא המרגלים, ע"י בניית הארץ והקב"ה ייעד את ראה"מ לכך" | על ביטול ההסכם מול עוצמה יהודית, "פשע בל יכופר"

    צילום: צילוםמסך
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש ישיבת "אור וישועה" בחיפה הרב אליהו זיני התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על רקע ביקורם של ראש הממשלה ושר הביטחון בישיבה על מנת לקבל את תמיכתו לקראת הבחירות.  הרב הבהיר בתחילת הריאיון "כי לא אנחנו הזמנו את ראש הממשלה לישיבה, הוא ביקש להגיע וקיבלנו אותו בברכה".

    עוד הוסיף הרב זיני, "חיזקנו אותו וגם מתחנו ביקורת על מה שצריך. אבל זה לא אומר שאני קורא לתמוך דווקא בליכוד. אני עדיין ימינה למרות הרבה בעיות שיש שם".

    אני אמרתי לראש הממשלה סיפר הרב זיני: "אני לא בדיוק איש בר אילן (נאום שתי המדינות) אני חרדי למדינה חרדי לאהבת ישראל. אני מוכן לקבל את רעיון שתי המדינות, מדינה אחת שמגיעה לישראל והיא המדינה שיש לנו היום. והמדינה השנייה היא מדינה פלסטינית המגיעה לפלסטינים האמיתיים שהם אנחנו. אדריאנוס ימ"ש כינה אותנו פלסטינאים. אז אנחנו בשמחה נקבל גם את המדינה השנייה".

    ראש הממשלה הגיב ואמר: "הסבא רבא שלו הגאון מוילנא אמר שהחובה של דורנו זה לתקן את חטא המרגלין בבניית הארץ ולא בוויתור עליה, והקב"ה, ייעד אותו למשימה הזו". ראש הממשלה הסביר את התוכנית של הנשיא טראמפ שיש לה הרבה צדדים חיובים שלה". ראש הממשלה רואה רק את חצי הכוס המלאה ולא את חצי הכוס הריקה, במקום פצצה בטהרן תהיה לו פצצה גרעינית בשכם אמר הרב.

    הרב זיני תקף את ביטול ההסכם מול עוצמה יהודית: "ביטול ההסכם עם עוצמה יהודית זה פשע בל יכופר, זה מעשה בוגדני. פשע בל יסולח".



    0 תגובות